1) سرویس های ارائه شده توسط برین کلینیک به چه صورت است؟

نرم افزار برین کلینیک به دو صورت سرویس ابری و نسخه ی نصبی متناسب با نیاز کاربران ارائه می شود.

2) پشتیبانی نرم افزار برین کلینیک به چه صورت است؟

برین کلینیک دارای یکسال پشتیبانی رایگان و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد.

3) آیا در نرم افزاربرین کلینیک امکان اتصال به نسخ الکترونیک وجود دارد؟

بله، برین کلینیک به سامانه ی سازمان های تامین اجتماعی، سلامت متصل است.

4) آیا امکان تخصصی سازی فرم های معاینه در نرم افزار برین کلینیک وجود دارد؟

بله، در قسمت پرونده ی پزشکی افزون بر فرم معاینه ی عمومی، متناسب با تخصص پزشک  فرم ورود داده ارائه می گردد.

6) نحوه ی کارکرد امور مربوط به حسابداری در نرم افزار برین کلینیک به چه صورت است؟

در برین کلینیک تمامی پرداخت ها و دریافت ها ثبت می شود و گزارشات متنوعی از آن ها در جهت مدیریت مطلوب تر ارائه می شود.

7) امکان ارسال پیامک در نرم افزار برین کلینیک به چه صورت است؟

با قراردادن ماژول پیامک در نرم افزار برین کلینیک امکان ارسال پیامک جهت یادآوری زمان نوبت و یا پیام تشکر پذیرش فراهم شده است.

8) چگونه می توان از موجودی کالاها و موارد مصرفی مطلع شد؟

با قراردان ماژول انبار در نرم افزار برین کلینیک امکان ثبت ورود کالاها و خروج کالا ها را فراهم کرده ایم و همچنین گزارشات و آمار از موجودی ها را ارائه می دهیم.

9) آیا امکان پیوست انواع مدرک به پرونده ی پزشکی بیمار وجود دارد؟

بله، در قسمت اسناد پزشکی با انتخاب یک یا چند مدرک می توان فایل های مرتبط را در نرم افزار برین کلینیک بارگذازی کرد.

10) آیا امکان محاسبه ی حق الزحمه پزشکان در محیط های کلینیکال وجود دارد؟

بله، با تعریف میزان درصد پزشکان در برین کلینیک ، درآمدها محاسبه می شود.