کاربر گرامی، با توجه به اینکه عضویت شما در سرویس نرم افزاری برین کلینیک به این معنا میباشد که شما قوانین را مطالعه نموده اید و آن را پذیرفته اید، لذا خواهشمند است موارد توضیح داده شده را به دقت مطالعه فرمایید و در استفاده از خدمات نرم افزار مد نظر قرار دهید. حتما به این نکته توجه فرمایید که «پدیده فناوران برین عصرجدید» هیچگونه توافقی با کاربرانی که از موارد زیر پیروی نمیکنند ندارد.
- در نظر داشته باشید تمامی فعالیت های برین کلینیک مطابق با قوانین جمهروی اسلامی ایران است .
- برای استفاده از نرم افزار برین کلینیک لازم است اطلاعات خریدار بصورت دقیق و صحیح ارائه شود تا در زمان اطلاع رسانی و ارائه خدمات دچار مشکل نشوند.
- مشتری، کاربران و نمایندگان مشتری، مسئول حفاظت از امنیت حساب کاربری خود می باشند. این افراد موظفند که کلمه عبوری را انتخاب کنند که امنیت لازم را دارا بوده و قابل حدس زدن توسط سایرین نباشد. همچنین کاربران موظف هستند تا در مقاطع زمانی مناسب نسبت به تغییر کلمه عبور خود اقدام کنند.علاوه بر آن، در صورتی که احساس می کنند کلمه عبور آنها در دسترس سایرین قرار گرفته، بایستی بلافاصله نسبت به تغییر آن اقدام نمایند، در غیر این صورت کلیه عواقب ناشی از این سهل انگاری، بر عهده کاربران خواهد بود و برین کلینیک مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت.
- مسئولیت تامین اینترنت و سختافزار لازم و همچنین پرداخت هزینههای مربوط به آنها برای استفاده از نرم افزار برین کلینیک به عهدۀ کاربران است.
- برین کلینیک هیچ مسئولیتی در قبال لو رفتن اطلاعات مشتری در صورتی که منشا آن کوتاهی مشتری در حفظ امنیت حساب کاربری خود باشد، نخواهد داشت. مسئول تشخیص این امر مدیر سیستم برین کلینیک می باشد. مدیر سیستم با مراجعه با لاگها و گزارش های امنیتی موجود در پنل خود، امکان بررسی و تشخیص این امر را خواهد داشت.
- برین کلینیک هیچ مسئولیتی در قبال لو رفتن اطلاعات مشتری در صورتی که منشا آن حملات هکری باشد، نخواهد داشت. البته برین کلینیک تعهد می کند که کلیه منابع سمت خود را برای مقابله و جلوگیری از این حملات به کار گیرد.
- برین کلینیک تعهد می کند که بالاترین ضریب اطمینان را برای دسترسی به سرویس های ابری خود فراهم سازد. در مواردی که نیاز به قطع خدمت رسانی می باشد، شرکت متعهد می شود که موضوع را حداقل ۱۲ ساعت قبل به اطلاع مشتری برساند.
- پشتیبانی نرم افزار از طریق ایمیل ، تماس تلفنی و شبکه های اجتماعی می باشد. شرکت هیچ گونه تعهدی در ارائه پشتیبانی بصورت حضوری نخواهد داشت. پشتیبانی شامل ارائه آموزش و مشاوره در راستای استفاده صحیح از نرم افزار و بروزرسانی نسخه های جدید می باشد و شامل افزودن ویژگی های جدید به نخواهد بود
- این نرم افزار برای استفاده پزشکان در مطب ها، کلینیک ها و درمانگاه ها می باشد و هر گونه تلاش برای مهندسی معکوس، هک کردن نرم افزار، کپی برداری حتی از بخشی از نرم افزار و همچنین تلاش برای تخریب داده های کاربران پیگرد قانونی دارد.
- مشتری باید تمامی قوانین جمهوری اسلامی ایران خصوصا “قانون تجارت الکترونیکی”، “قانون جرائم رایانه ای” و “قانون حمایت از حقوق پدید آورندگان نرم افزار های رایانه ای” را رعایت نماید و هرگونه مسئولیت ناشی از عدم رعایت این قوانین توسط صاحب حساب و یا سایر کاربران وی به عهده مشتری است و شرکت هیچ مسئولیتی در این مورد نخواهد داشت.
- در صورت لغو یا خاتمه یا فسخ قرارداد مشتری برین کلینیک داده ها را برای مدت 30 روز نزد خود نگهداری می کند و پس از آن اطلاعات حذف خواهد شد و قابل بازگشت نیز نخواهد بود.
- شرکت در قبال کارکرد صحیح نرم افزار مسئول است و در صورت بروز خطا در سریعترین زمان نسبت به رفع آن اقدام خواهد کرد.