یک نرم افزار مدیریت مطب باید بتواند بسیاری از نیازهای مرتبط با مطب یا کلینیک را برطرف سازد که به یک نرم افزار خوب تبدیل شود. در این مطلب به چند مورد از ویژگی هایی که می توانند در این زمینه بسیار مؤثر باشند، می پردازیم:
دسترسی آسان
یک نرم افزار خوب باید بتواند دسترسی سریع و راحتی به پرونده های پزشکی و اطلاعات بیماران داشته باشد و در این زمینه بتواند بسیار مؤثر باشد.
سطوح دسترسی نرم افزار
مدیران کلینیک باید بتوانند بر نیاز کاربران نرم افزار، دسترسی های مورد نیاز را برای هر کاربر تعریف کنند تا هر کاربر بر اساس عنوان شغلی خودش، فقط به مواردی که نیاز دارد دسترسی داشته باشد.
گزارش گیری مؤثر
پزشکان و مدیران مطب باید بتوانند بر اساس نیاز، گزارش گیری های مختلف با فیلترهای متناسبی از وضعیت کلینیک و یا مطب خود به صورت هفتگی یا ماهیانه یا سالیان داشته باشند که یک نرم افزار مدیریت مطب خوب می تواند کمک بسیار زیادی به پزشکان و مدیران در این زمینه کند. نرم افزار مدیریت مطب برین کلینیک در این زمینه گزارش گیری های بسیار مؤثری با فیلترهای مختلف بر اساس نیاز کاربر می تواند انجام دهد.
یادآوری های مناسب
اگر یک نرم افزار مدیریت مطب بتواند به صورت سیستمی قابلیت یادآوری های خودکار مثلاً از طریق پیامک یا ایمیل به بیماران داشته باشد، بسیاری از خطاهای کاربر مجموعه از جمله نوبت دهی ها ، ویزیت ها و یا لغو نوبت ها را به حداقل می رساند.
به کمک پنل پیامک نرم افزار برین کلینیک، کاربر می تواند برای نوبت دهی ها، لغو نوبت ها،تاریخ تولد مشتریان،پیام تشکر و سایر موارد بر اساس نیاز با متن قابل شخصی سازی، یادآوری های مؤثری انجام دهد و همچنین مشتریانش را وفادار سازد.
موارد دیگری می توانند در خوب نرم افزار مدیریت کلینیک تأثیر داشته باشند که ما در این مطلب به بعضی از این موارد پرداختیم.
همکاران بنده در برین کلینیک آماده پاسخگویی به سوالات شما پزشکان عزیز می باشند 09109829787 – 02191303941
دیدگاه 1