امروزه با پیشرفت تکنولوژی و سیستمی شدن کارها، به دلایل زیادی نیاز است که در هر کسب و کار، از نرم افزارهای مختلفی استفاده کنید. یکی از نرم افزارهایی که برای کلینیک های زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد، نرم افزار نوبت دهی و پذیرش بیمار می باشد. در این مطلب به بعضی از دلایل استفاده از crm و نرم افزار نوبت دهی برای کلینیک ها می پردازیم:
بهبود نگهداری اطلاعات
نگهداری اطلاعات بیماران به روش کاغذی، کار دشواری است. زمانی که اطلاعات بیماران به در سیستم ذخیره می شود، نگهداری اطلاعات بسیار آسان تر صورت می گیرد و همچنین دسترسی به اطلاعات بسیار آسان تر و سریع تر صورت می گیرد.
هماهنگی پرسنل
زمانی که احساس می کنید نحوه ی عملکرد پرسنل و هماهنگی آن ها برای شما ممکن نیست، باید از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری استفاده کنید، تا بتوانید هماهنگی بین پرسنل را راحت تر انجام دهید و عملکرد پرسنل را بهبود دهید.
گزارش گیری سریع تر
بسیاری از مواقع متوجه می شوید که در گزارش گیری های خود با مشکل زیادی روبرو هستید و زمان زیادی را صرف این کار می کنید. اینجا است که یکی از مزیت های نرم افزار نوبت دهی و پذیرش کلینیک مشخص می شود. با نرم افزار نوبت دهی و پذیرش، شما هر زمان که بخواهید می توانید به راحتی و با صرف زمان کمی گزارش گیری های مختلف بر اساس نیاز انجام دهید.
موارد دیگر که باعث می شود از نرم افزار استفاده کنیم:
تعداد مراجعه کنندگان ناراضی شما در حال افزایش می باشد.
نیاز به جذب مراجعه کنندگان جدید دارید.
کاهش بی نظمی ها در کسب و کار
موارد دیگری نیز وجود دارند که باعث می شوند در یک کسب و کار از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری استفاده کنید.
برای مطالب مرتبط بیشتر، به سایت برین کلینیک مراجعه بفرمایید.
همکاران بنده در برین کلینیک آماده پاسخگویی به سوالات شما پزشکان عزیز می باشند 09109829787 – 02191303941